МДПУ репозиторій

Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу

Ярова, Л. Г. (2020) Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 44-46.

[img]
Перегляд
Text
Ярова Л.Г.pdf

Скачати (233kB) | Перегляд

Резюме

Сучасні технології розвиваються швидкими темпами, світова економіка має всі ознаки глобального характеру і останнім часом зазнала значних змін. Завдяки інформатизації суспільства та досягненням науково-технічного прогресу географічні та культурні відстані між країнами значно скоротилися. Це розширює можливості та дає змогу підприємствам значно збільшити географічне охоплення ринків, обсяги виробництва та продажів.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 01 Лип 2020 12:16
Останні зміни: 01 Лип 2020 12:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9722

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу