Ярова, Л. Г. (2020) Сучасний стан та перспективи розвитку маркетингу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 44-46.
|
Text
Ярова Л.Г.pdf Скачати (233kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасні технології розвиваються швидкими темпами, світова економіка має всі ознаки глобального характеру і останнім часом зазнала значних змін. Завдяки інформатизації суспільства та досягненням науково-технічного прогресу географічні та культурні відстані між країнами значно скоротилися. Це розширює можливості та дає змогу підприємствам значно збільшити географічне охоплення ринків, обсяги виробництва та продажів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) H Суспільні науки > HB Економічна теорія H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування |
Користувач, що депонує: | Кафедра управління та адміністрування |
Дата внесення: | 01 Лип 2020 12:16 |
Останні зміни: | 01 Лип 2020 12:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9722 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |