MDPU Repository

Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва

Щебликіна, З. В. and Шаясюк, І. А. (2020) Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 39-41.

[img]
Preview
Text
Шаясюк.pdf

Download (391kB) | Preview

Abstract

Завданням сучасного маркетингу підприємств повинно стати таке розміщення інноваційного продукту, щоб отримати максимально ефективний збут та відгук на нього.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HF Торгівля
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Depositing User: Кафедра управління та адміністрування
Date Deposited: 03 Jul 2020 15:21
Last Modified: 03 Jul 2020 15:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9712

Actions (login required)

View Item View Item