МДПУ репозиторій

Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва

Щебликіна, З. В. та Шаясюк, І. А. (2020) Маркетингові інновації як необхідна умова розвитку підприємництва. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 39-41.

[img]
Перегляд
Text
Шаясюк.pdf

Скачати (391kB) | Перегляд

Резюме

Завданням сучасного маркетингу підприємств повинно стати таке розміщення інноваційного продукту, щоб отримати максимально ефективний збут та відгук на нього.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HF Торгівля
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 03 Лип 2020 15:21
Останні зміни: 03 Лип 2020 15:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9712

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу