МДПУ репозиторій

Маркетингові аспекти ризик-менеджменту підприємств

Щебликіна, З. В. та Пилипенко, О. А. (2020) Маркетингові аспекти ризик-менеджменту підприємств. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 37-39.

[img]
Перегляд
Text
Пилипенко.pdf

Скачати (278kB) | Перегляд

Резюме

Сучасні умови господарювання визначаються значними коливаннями, швидкими змінами кон’юнктури ринку, мінливістю і невизначенністю зовнішнього середовища

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
H Суспільні науки > HB Економічна теорія
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD61 Управління ризиками
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 03 Лип 2020 15:22
Останні зміни: 03 Лип 2020 15:22
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9710

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу