МДПУ репозиторій

Маркетингова діяльність підприємств малого та середнього бізнесу

Щебликіна, З. В. та Неліпа, О. Ю. (2020) Маркетингова діяльність підприємств малого та середнього бізнесу. Економіка, управління, освіта і наука: трансфер теорії і практики в умовах цифрової глобалізації: матеріали міжнар. наук.-практ. конф.. с. 35-37.

[img]
Перегляд
Text
Неліпа.pdf

Скачати (388kB) | Перегляд

Резюме

Основним напрямом економіки України стає сфера послуг, яка стрімко розвивається. В економіці у ринково розвинених країнах сучасна сфера послуг займає велику частку як за споживчими витратами так і за обсягами прямих інвестицій.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила
H Суспільні науки > HD Промисловість. Землевикористання. Робоча сила > HD28 Управління. Індустріальне управління
H Суспільні науки > HG Фінанси
H Суспільні науки > HJ Суспільні фінанси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра управління та адміністрування
Користувач, що депонує: Кафедра управління та адміністрування
Дата внесення: 03 Лип 2020 15:23
Останні зміни: 03 Лип 2020 15:23
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9707

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу