МДПУ репозиторій

Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика використання сучасних фітнес-технологій на уроках фізичної культури в закладах освіти

Котова, О. В. (2019) Педагогічна інноватика: досвід та перспективи Нової української школи. Методика використання сучасних фітнес-технологій на уроках фізичної культури в закладах освіти. Інший. ТОВ "Колор Принт", Мелітополь.

[img]
Перегляд
Text
Котова О.В..pdf

Скачати (2MB) | Перегляд

Резюме

Фітнес ˗ це своєрідний спосіб життя, що дозволяє зберегти й зміцнити здоров’я, урівноважити емоційний стан й удосконалити фізичну форму. Фітнес-аеробіка це новий напрямок у фітнесі. А точніше сказати ‒ це симбіоз фітнесу з танцювально-аеробними вправами. Такий різновид фітнесу буде сприятливим як хлопцям, так й дівчатам різного віку. Фізична форма також не має великого значення, однак потрібно бути готовим до достатньо істотного фізичного навантаження. Позитивними складовими впливу фітнесу та різновидів аеробіки на тих, хто займається, можна вважати: покращення координаційних рухів; низька травмованість; корекція зайвої маси тіла; доступність; всебічний розвиток м’язової системи; покращення рухових якостей

Тип елементу : Монографія (Інший)
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 11 Черв 2020 08:21
Останні зміни: 11 Черв 2020 08:21
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9681

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу