Баранцова, І. О. (2020) Особливості перекладу англомовних рекламних текстів. Perspective directions for the development of science and practice. с. 125-127. ISSN ISBN - 978-1-64871-426-9
|
Text
Article. XX-Conference-08-09-Athens-Greece-book-126-128.pdf Скачати (269kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглянуто і проаналізовано тексти англомовної реклами, а також лексичні особливості даних текстів і труднощі при їх перекладі на українську мову. Ключові слова: реклама, рекламний текст, переклад, адаптація, лексикосемантичні трансформації, ревізія.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 12:13 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 12:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9670 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |