Власенко, Е. А. (2019) Використання педагогічно доцільної репертуарної політики у формуванні музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва. Педагогіка мистецтва для культурного зростання особистості впродовж життя: матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 7-9 листоп. 2019 р., 1. с. 25-28.
|
Text
ВИКОРИСТАННЯ ПЕДАГОГІЧНО ДОЦІЛЬНОЇ РЕПЕРТУАРНОЇ ПОЛІТИКИ.pdf Скачати (3MB) | Перегляд |
Резюме
Реалії освітнього процесу сьогодення визначаються новим соціальним замовленням - компетенізацією освіти з орієнтацією її на результат у формі розвинутих ключових компетентностей, формування креативної особистості, здатної до успішної конкуренції та навчання впродовж життя. Позитивно мотивована, емоційно забарвлена, методично доцільна, системно побудована репертуарна політика є основою успішного формування музично-виконавської компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | M Музика і книги про музику > MT Музичні вказівки і вивчення |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 10 Черв 2020 11:03 |
Останні зміни: | 10 Черв 2020 11:03 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9661 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |