МДПУ репозиторій

Тренінгова робота в умовах закладів освіти та у громаді

Мільчевська, Г. С. та Ель Хатрі, Г. та Малютіна, Н. О. (2020) Тренінгова робота в умовах закладів освіти та у громаді. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (69). с. 106-110. ISSN 1992-5786

[img]
Перегляд
Text
Мільчевська, Малютіна, ЕльХатрі.pdf

Скачати (232kB) | Перегляд

Резюме

У статті проаналізовано тренінгову роботу в умовах закладів освіти та у громаді, висвітлено погляди сучасних вчених щодо ефективності проведення тренінгів як для педагогів та їхньої педагогічної діяльності, так і для територіальних громад. Автори зазначають, що нині в Україні триває процес децентралізації як реформа, що дає змогу країні йти шляхом прогресу. Головною подією децентралізації стало ухвалення 5 лютого 2015 р. Закону «Про добровільне об’єднання територіальних громад». Для розбудови потенціалу громади різні міжнародні та громадські організації проводять тренінги. Щоб провести ефективно будь-який захід, необхідно, перш за все, оцінити потребу громади та особливості регіону. У матеріалах публікації підкреслено значну роль тренінгів як одного з активних методів групової роботи з молоддю і відповідального управління громадою. Навчання у форматі тренінгових занять має складну технологічну структуру, в якій тренер забезпечує умови для комунікації між усіма учасниками. Автори характеризують тренінг як процес запланованих змін людини, спрямованих на її особистісний і професійний розвиток шляхом набуття, аналізу й переоцінки власного життєвого досвіду в процесі групової взаємодії. Тренінг є ефективною формою роботи щодо засвоєння знань та формування умінь і навичок, сприяє організації взаємодії, створює можливості спілкування у довірливій атмосфері й неформальній обстановці, впливає на пізнання учасником себе та довкілля. Підкреслено, що соціально-просвітницький тренінг спрямований на надання інформації, оволодіння знаннями, формування вмінь, знань і навичок, що сприятимуть усвідомленому вибору варіантів поведінки, усвідомлення потреб і мотивів, підготовку фахівців, навчання спеціалістів, що працюють із молоддю у сфері освіти та у громаді. У статті підкреслюється, що тренінги здійснюють комплексний вплив на становлення професійно орієнтованих особистісних якостей педагогів у різних закладах освіти та на спільноту у громаді. Актуальною темою тренінгів є відповідальне управління громадою. На основі теоретичного аналізу автори акцентують на тому, що доцільно проводити тренінги і для ефективного навчання молоді, адже їх ресурс є необхідним для подальшого розвитку громади та держави загалом.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: Користувачі 4349 не знайдено.
Дата внесення: 04 Черв 2020 15:35
Останні зміни: 08 Жов 2020 06:32
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9541

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу