Тарасова, В. А. (2020) Розвиток професійної компетентності вчителів у системі підвищення кваліфікації: історичний аспект. Освітологічний дискурс. (У процесі публікації)
|
Text
РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛІВ У СИСТЕМІ ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ ІСТОРИЧНИЙ АСПЕКТ-конвертирован.pdf Скачати (345kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття висвітлює питання розвитку системи підвищення кваліфікації вчителів у часи становлення незалежної України. Розкрито концептуальні підходи до процесу професійного розвитку вчителів у системи підвищення кваліфікації. Визначено нормативно-правові документи освіти, які закладено в основу освіти впродовж життя. Акцентовано увагу на сучасних провідних підходах до професійного зростання педагогічних працівників через формальну, неформальну та інформальну освіту. На основі системно-історичного підходу, виявлено системоутворюючі компоненти та зв’язки в розвитку системи підготовки вчителів; розглянуто підсистему післядипломної освіти – систему підвищення кваліфікації освіти ХХ століття, як цілісне явище засноване на багаторівневій інтерпретації з урахуванням економічної, соціальної, політичної і національно-культурної детермінант суспільства та держави; порівняльно-зіставний метод використовувався для аналізу матеріалів історико - педагогічного дослідження архівних джерел, нормативних документів, наукових публікацій досліджуваного періоду. У теоретичній площині з’явилась потреба всебічного вивчення історичних тенденцій розвитку професійної компетентності вчителів в різних напрямках, їх систематизації, прогнозування кінцевих результатів та впливу на розвиток особистості, освіту і суспільство.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Вікторія Тарасова |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 08:57 |
Останні зміни: | 04 Черв 2020 08:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9513 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |