Коробченко, А. А. та Тарасова, В. А. (2019) Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2019 р.. с. 72-75.
Це - остання версія цього елементу.
Text
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf Скачати (232kB) |
Резюме
В умовах поступового становлення «Нової української школи» велика увага приділяється розвитку та підвищенню професійної компетентності вчителів початкових класів їх комунікативним вмінням та здібностям. З цією метою нині широко застосовуються тренінгові інтерактивні форми роботи, які дозволяють вчителю подивитися на освітній процес ззовні, а також змінити свою роль: перетворитися з людини, яка відповідає за клас, на особистість, яка заслуговує на допомогу у вирішенні певних проблем засобами діалогу, налагодженням партнерських відносин та комунікації між усіма учасниками освітнього процесу.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | професор А.А. Коробченко |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 08:36 |
Останні зміни: | 04 Черв 2020 08:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9505 |
Доступні версії цього елементу
- Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі. (deposited 04 Черв 2020 08:36) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |