МДПУ репозиторій

Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі

Коробченко, А. А. та Тарасова, В. А. (2019) Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі. Актуальні питання підготовки майбутніх фахівців педагогічної освіти в умовах освітніх трансформацій: матеріали IV Всеукр. наук.-практ. конф., 26 груд. 2019 р.. с. 72-75.

Це - остання версія цього елементу.

[img] Text
КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ВЧИТЕЛЯ ЯК УМОВА РЕАЛІЗАЦІЇ ДИТИНОЦЕНТРОВАНОГО ПІДХОДУ В НОВІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ШКОЛІ-конвертирован.pdf

Скачати (232kB)

Резюме

В умовах поступового становлення «Нової української школи» велика увага приділяється розвитку та підвищенню професійної компетентності вчителів початкових класів їх комунікативним вмінням та здібностям. З цією метою нині широко застосовуються тренінгові інтерактивні форми роботи, які дозволяють вчителю подивитися на освітній процес ззовні, а також змінити свою роль: перетворитися з людини, яка відповідає за клас, на особистість, яка заслуговує на допомогу у вирішенні певних проблем засобами діалогу, налагодженням партнерських відносин та комунікації між усіма учасниками освітнього процесу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: професор А.А. Коробченко
Дата внесення: 04 Черв 2020 08:36
Останні зміни: 04 Черв 2020 08:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9505

Доступні версії цього елементу

  • Комунікативна компетентність вчителя як умова реалізації дитиноцентрованого підходу в Новій українській школі. (deposited 04 Черв 2020 08:36) [Представлено на екрані]

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу