Шевченко, С. В. (2020) Особливості підвищення мотивації здобувачів вищої освіти при організації дистанційного навчання в умовах карантину. Віртуальний простір: психологічні проблеми: зб. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.. с. 132-134.
|
Text
shevchenko_svitlana_2020.pdf Скачати (103kB) | Перегляд |
Резюме
Реалії сьогодення, в умовах запровадження карантинних заходів у зв’язку з епідеміологічною ситуацією у світі та в Україні зокрема, виникає потреба в реорганізації всіх сфер суспільства і, насамперед, педагогічної. Тому одним із найважливіших завдань освіти сьогодні є створення умов для навчання та інтелектуального розвитку особистості здобувачів, орієнтованої на створення шляхів самостійного отримання знань, формування умінь і навичок на дистанційних платформах. Поряд з тим, спостереження за навчальною діяльністю студентів під час виконання завдань допомогли виявити певні проблеми та недоліки, пов’язані із низьким рівнем їх мотивації, що негативно позначається на показниках успішності: недостатня підготовка щодо раціональних способів отримання інформації; низький рівень уміння роботи з науковою літературою; спостерігається недостатній розвиток умінь критичного та логічного мислення тощо.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | С.В. Шевченко |
Дата внесення: | 04 Черв 2020 06:22 |
Останні зміни: | 26 Жов 2021 21:08 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9468 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |