МДПУ репозиторій

Використання девайсів для створення креолізованих текстів (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»)

Деркачова, О. С. (2020) Використання девайсів для створення креолізованих текстів (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»). Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 269-276.

[img]
Перегляд
Text
derkachova_2020_269.pdf

Скачати (606kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена особливостям сучасного освітнього процесу. Інформатизація, а відтак девайсизація стає важливою складовою навчання студента. Розглянуто можливості використання девайсів під час вивчення дисципліни «Література та інклюзія» у процесі створення креолізованих текстів. Ключові слова: інформатизація, девайсизація, ґаджет, освітній процес, девайс, креолізований текст.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 03 Черв 2020 16:37
Останні зміни: 03 Черв 2020 16:37
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9454

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу