Деркачова, О. С. (2020) Використання девайсів для створення креолізованих текстів (на прикладі дисципліни «Література та інклюзія»). Українські студії в європейському контексті: зб. наук. пр. (1). с. 269-276.
|
Text
derkachova_2020_269.pdf Скачати (606kB) | Перегляд |
Резюме
Стаття присвячена особливостям сучасного освітнього процесу. Інформатизація, а відтак девайсизація стає важливою складовою навчання студента. Розглянуто можливості використання девайсів під час вивчення дисципліни «Література та інклюзія» у процесі створення креолізованих текстів. Ключові слова: інформатизація, девайсизація, ґаджет, освітній процес, девайс, креолізований текст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 03 Черв 2020 16:37 |
Останні зміни: | 03 Черв 2020 16:37 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9454 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |