МДПУ репозиторій

SMM: переваги та недоліки

Касьяненко, М. М. (2020) SMM: переваги та недоліки. Science, Research, Development (28). с. 51-54.

[img] Text
конф студ Баку-51-54.pdf

Скачати (128kB)

Резюме

В останні роки соціальні медіа стали всюдисущим та найважливішим засобом для соціальних мереж, обміну вмістом та доступу до Інтернету. Завдяки своїй надійності, послідовності та миттєвим особливостям соціальні медіа відкривають широке місце для таких підприємств, як інтернет-маркетинг. Маркетинг, який відбувається через соціальні медіа, відомий як маркетинг соціальних медіа. Маркетинг соціальних медіа дозволив компаніям легко, ефективно та миттєво охопити цільових споживачів. Крім того, маркетинг соціальних медіа також стикається з кількома проблемами в цій галузі. У цій статті йдеться про переваги та недоліки маркетингу соціальних медіа в сучасну епоху.

Тип елементу : Стаття
Теми: Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика > Інтернет
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 27 Трав 2020 18:50
Останні зміни: 27 Трав 2020 18:50
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9171

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу