Огульчанська, О. А. (2019) Бінарні уроки як засіб формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6–8 червня 2019 р., м. Мелітополь). с. 197-200.
Text
Ogulchanska_2019.pdf Скачати (122kB) |
Резюме
У статті розглядається питання доцільності проведення бінарних уроків як ефективного засобу формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Наголошено на тому, що НУШ – важлива реформа Міністерства освіти і науки, що передбачає полівекторний розвиток школяра, у першу чергу, як самостійної особистості, здатної до саморозвитку. Висувається теза про те, що бінарні уроки сприятимуть поглибленню і кращому розумінню міжпредметних компетентностей, що мають важливе значення у формуванні особистості.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 13:35 |
Останні зміни: | 27 Трав 2020 13:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9157 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |