МДПУ репозиторій

Бінарні уроки як засіб формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ

Огульчанська, О. А. (2019) Бінарні уроки як засіб формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Особистісно-професійний розвиток учителя Нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю (6–8 червня 2019 р., м. Мелітополь). с. 197-200.

[img] Text
Ogulchanska_2019.pdf

Скачати (122kB)

Резюме

У статті розглядається питання доцільності проведення бінарних уроків як ефективного засобу формування міжпредметних компетентностей в умовах НУШ. Наголошено на тому, що НУШ – важлива реформа Міністерства освіти і науки, що передбачає полівекторний розвиток школяра, у першу чергу, як самостійної особистості, здатної до саморозвитку. Висувається теза про те, що бінарні уроки сприятимуть поглибленню і кращому розумінню міжпредметних компетентностей, що мають важливе значення у формуванні особистості.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 27 Трав 2020 13:35
Останні зміни: 27 Трав 2020 13:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9157

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу