МДПУ репозиторій

Оптимізація виховного процесу під час позакласної роботи як одна з умов формування соціального досвіду учнів

Атрошенко, Т. Ю. (2019) Оптимізація виховного процесу під час позакласної роботи як одна з умов формування соціального досвіду учнів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), 2. с. 76-79.

[img] Text
Атрошенко Т.Ю._Тези.pdf

Скачати (187kB)

Резюме

У період швидких змін у соціальному й політичному житті країни підростаючому поколінню необхідні орієнтири щодо того, як взаємодіяти в суспільстві. Від школи як осередку, в якому дитина проводить більшу частину свого часу, залежить, чи набуде вона позитивного соціального досвіду. Основною ланкою навчально-виховного процесу з формування соціального досвіду виступає позакласна виховна робота.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи
Дата внесення: 26 Трав 2020 13:48
Останні зміни: 26 Трав 2020 13:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9114

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу