Атрошенко, Т. Ю. (2019) Оптимізація виховного процесу під час позакласної роботи як одна з умов формування соціального досвіду учнів. Актуальні проблеми реформування системи виховання та освіти в Україні: зб. тез наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф. (м. Львів, 26–27 квітня 2019 року), 2. с. 76-79.
Text
Атрошенко Т.Ю._Тези.pdf Скачати (187kB) |
Резюме
У період швидких змін у соціальному й політичному житті країни підростаючому поколінню необхідні орієнтири щодо того, як взаємодіяти в суспільстві. Від школи як осередку, в якому дитина проводить більшу частину свого часу, залежить, чи набуде вона позитивного соціального досвіду. Основною ланкою навчально-виховного процесу з формування соціального досвіду виступає позакласна виховна робота.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 26 Трав 2020 13:48 |
Останні зміни: | 26 Трав 2020 13:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9114 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |