Водяницька, Яна (2020) Формування конкурентоспроможності підприємства в сучасних стохастичних умовах. In: ІV Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління та адміністрування у процесах економічних реформ», 25, Херсон.
Text
Збірник конференції ПУА 25 березня 2020 р.-291-293 (1).pdf Скачати (386kB) |
Резюме
Конкурентоспроможність підприємства визначається як система з конкретними умовами функціонування й окремими критеріями оптимальності на кожному етапі її розвитку. Значення оцінки конкурентоспроможності підприємства в рамках маркетингової діяльності, як відзначає І. В. Максимова, обґрунтувало необхідність визначення заходів щодо підвищення конкурентоспроможності, залучення інвестицій, виходу на нові ринки збуту, що в результаті зводиться, до визначення позиції підприємства на галузевому ринку.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 29 Квіт 2020 02:02 |
Останні зміни: | 05 Трав 2020 07:04 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9036 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |