Трофімов, Владислав (2020) Теоретичні основи дослідження конкуренції. In: IV Всеукраїнська студентська науково-практична конференція: «Вища освіта – студентська наука – сучасне суспільство:напрями розвитку», 18, Київ.
Text
Матеріали конференції_2020-264-267.pdf Скачати (296kB) |
Резюме
Конкурентоспроможність підприємства - здатність підприємства створювати, виробляти і продавати товари та послуги, цінові й нецінові якості яких привабливіші, ніж в аналогічної продукції конкурентів. При цьому конкурентоспроможність підприємства визначається як система з конкретними умовами функціонування й окремими критеріями оптимальності на кожному етапі її розвитку. Найкраще задоволення споживачів досягається за рахунок випуску конкурентоспроможної продукції. Таким чином, уже на даному етапі дослідження можна стверджувати, що конкурентоспроможність підприємства буде залежати від його здатності випускати конкурентоспроможну продукцію.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 02 Трав 2020 04:03 |
Останні зміни: | 20 Трав 2020 07:48 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8982 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |