Рябуха, Т. В. та Гостіщева, Н. О. (2020) Використання інтерактивних методів і прийомів навчання англійської мови у вищій школі. Мова.Свідомість.Концепт: зб. наук. пр. (10). с. 187-190.
Text
31.03.20_187-190.pdf Скачати (100kB) |
Резюме
У статті розглядається відмінність інтерактивних методів навчання іноземних мов як від традиційних, так і від активних. Детально характеризуються такі інтерактивні методи як «мозковий штурм», «шість капелюшків», «ментальна карта», «ПОПС-формула»,технологія цілеспрямованого читання INSERT та ін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PE Англійська мова |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 03 Квіт 2020 13:05 |
Останні зміни: | 03 Квіт 2020 13:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8890 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |