Журавльова, Л. С. (2019) Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). с. 73-79. ISSN 2219-5203
Text
Педагогика_(22)-73-79.pdf Скачати (260kB) |
Резюме
У статті проаналізовано теоретико-методологічні засади оптимізації корекційної роботи з молодшими школярами із дисграфією. Зазначено, що мовленнєвий розвиток дітей молодшого шкільного віку з труднощами формування письма або його порушенням залежить від організації ефективного корекційно-педагогічного процесу в закладах загальної середньої освіти, удосконалення якого доволі актуально й повинно ґрунтуватися на певних фундаментальних наукових засадах. Розглянуто позиції вчених різних галузей щодо парадигмального підходу, конкретизовано поняття «парадигма», «підхід». Здійснено аналіз філософської, психологічної і педагогічної літератури, який дав змогу пояснити проблему дослідження з погляду поліпарадигмального підходу. Наголошено на тому, що поліпарадигмальний підхід як складник стратегії комплексної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією теоретично не розроблено. Підкреслено пріоритетне поєднання двох освітніх парадигм– антропологічної та гуманістичної.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | А.А. Солонська |
Дата внесення: | 27 Лют 2020 13:26 |
Останні зміни: | 24 Вер 2020 09:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8774 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |