МДПУ репозиторій

Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією

Журавльова, Л. С. (2019) Теоретико-методологічні засади експериментального дослідження мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (22). с. 73-79. ISSN 2219-5203

[img] Text
Педагогика_(22)-73-79.pdf

Скачати (260kB)

Резюме

У статті проаналізовано теоретико-методологічні засади оптимізації корекційної роботи з молодшими школярами із дисграфією. Зазначено, що мовленнєвий розвиток дітей молодшого шкільного віку з труднощами формування письма або його порушенням залежить від організації ефективного корекційно-педагогічного процесу в закладах загальної середньої освіти, удосконалення якого доволі актуально й повинно ґрунтуватися на певних фундаментальних наукових засадах. Розглянуто позиції вчених різних галузей щодо парадигмального підходу, конкретизовано поняття «парадигма», «підхід». Здійснено аналіз філософської, психологічної і педагогічної літератури, який дав змогу пояснити проблему дослідження з погляду поліпарадигмального підходу. Наголошено на тому, що поліпарадигмальний підхід як складник стратегії комплексної роботи з мовленнєвого розвитку молодших школярів із дисграфією теоретично не розроблено. Підкреслено пріоритетне поєднання двох освітніх парадигм– антропологічної та гуманістичної.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання
Користувач, що депонує: А.А. Солонська
Дата внесення: 27 Лют 2020 13:26
Останні зміни: 24 Вер 2020 09:05
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8774

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу