Кулебяшкіна, А. С. та Конюхов, С. Л. (2016) Особливості викладання курсу "Сходинки до інформатики" у початковій школі. Інформаційні технології в освіті та науці: збірник наукових праць (8). с. 137-141. ISSN 978-617-7346-32-5
Text
Конюхов 137-141 01-2.pdf Скачати (160kB) |
Резюме
З кожним роком збільшується ступінь проникнення інформаційних технологій в повсякденне життя суспільства. Діти молодшого шкільного віку вже мають певний досвід використання електронних пристроїв.Враховуючи таку особливість, нераціонально починати вивчення інформатики у 9 класі, як було передбачено раніше.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 01 Груд 2016 09:31 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/873 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |