Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.
Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf Скачати (342kB) |
Резюме
У сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на тлі певного економічного зростання, але в цій області існує багато невирішених проблем, зокрема збільшення обсягів виробництва і підвищення його ефективності. Формування ринку овочів відноситься до найважливіших задач і вимагає використання інструментів стратегічного маркетингу.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 11 Лют 2020 02:02 |
Останні зміни: | 18 Лют 2020 07:36 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8726 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |