МДПУ репозиторій

Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства

Шквиря, Н. О. (2020) Розробка маркетингової стратегії сільськогосподарського підприємства. In: І Міжнародна науково-практична конференція підприємництво в аграрній сфері: глобальні виклики та ефективний менеджмент, 12-13, Запоріжжя.

[img] Text
ЧАСТИНА2 конференція ЗНУ (1)-503-505 (1) (1) (1).pdf

Скачати (342kB)

Резюме

У сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на тлі певного економічного зростання, але в цій області існує багато невирішених проблем, зокрема збільшення обсягів виробництва і підвищення його ефективності. Формування ринку овочів відноситься до найважливіших задач і вимагає використання інструментів стратегічного маркетингу.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 11 Лют 2020 02:02
Останні зміни: 18 Лют 2020 07:36
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8726

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу