МДПУ репозиторій

Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях

Марченко, О. А. та Неліпа, К. Г. (2018) Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 12-14 вересня 2018 р.. с. 44-46.

[img] Text
Марченко ОА_Неліпа КГ.pdf

Скачати (4MB)

Резюме

Основним завданням брендингу туристичної організації є формування і подальший розвиток у споживача позитивних асоціацій, пов'язаних з її торговою маркою. Бренд – це зобов'язання організації-продавця надати споживачеві туристичний продукт або послугу, що відповідають визначеному набору властивостей і переваг.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HB Економічна теорія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 17 Лют 2020 12:40
Останні зміни: 17 Лют 2020 12:40
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8707

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу