Марченко, О. А. та Неліпа, К. Г. (2018) Інноваційні підходи щодо здійснення брендингу у туристичних організаціях. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, 12-14 вересня 2018 р.. с. 44-46.
Text
Марченко ОА_Неліпа КГ.pdf Скачати (4MB) |
Резюме
Основним завданням брендингу туристичної організації є формування і подальший розвиток у споживача позитивних асоціацій, пов'язаних з її торговою маркою. Бренд – це зобов'язання організації-продавця надати споживачеві туристичний продукт або послугу, що відповідають визначеному набору властивостей і переваг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HB Економічна теорія |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 17 Лют 2020 12:40 |
Останні зміни: | 17 Лют 2020 12:40 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8707 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |