Давидова, Світлана (2019) Модель формування професійної компетентності майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності. Проблеми підготовки сучасного вчителя, 1 (19). с. 54-63. ISSN 2307-4914
Text
Давидова С. Модель формування проф.ї комп. майбутніх учителів образотворчого мист. засобами творчої проектної діяльності.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Мета статті полягає в уточненні змісту поняття «модель», обґрунтованні дидактичної моделі підготовки майбутніх учителів образотворчого мистецтва засобами творчої проектної діяльності та розкритті її концептуальної основи. Представлена модель складається ізтрьох взаємопов’язаних, систематизованих модулів: мотиваційно-діагностичного, навчально-професійного та рефлексивно-оцінного. Результатом впровадження моделі є сформована засобами творчої проектної діяльності професійна компетентність майбутніх учителів образотворчого мистецтва та готовність до впровадження проектних технологій у навчальний процес школи в умовах реалізації Концепції Нової української школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 13 Лют 2020 12:59 |
Останні зміни: | 13 Лют 2020 12:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8643 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |