МДПУ репозиторій

Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки

Землянська, А. В. та Чистикова, М. І. (2019) Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. с. 178-181.

[img] Text
Землянська_Чистикова_178.pdf

Скачати (125kB)

Резюме

Враховуючи мультизадачність і спрямованість на розвиток креативного мислення, вчителі поступово повертаються до популярних колись засобів наочності, синкретично поєднаних із інтерактивними методами і прийомами, у тому числі проектними технологіями. Метод кроссенсу за останні кілька років уже міцно укріпився в методологічній скарбниці сучасних учителів. Яскраві малюнки й образи, що складають основу ребусу, звертають на себе увагу, активізують пам’ять і процеси мислення, насамперед через свою форму квесту.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 30 Січ 2020 14:30
Останні зміни: 30 Січ 2020 14:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8570

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу