Землянська, А. В. та Чистикова, М. І. (2019) Метод кроссенсу на уроках літератури: переваги й недоліки. Інновації в освіті і педагогічна майстерність учителя-словесника: зб. матеріалів ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., (24-25 жовтня 2019 р., м. Суми), 3. с. 178-181.
Text
Землянська_Чистикова_178.pdf Скачати (125kB) |
Резюме
Враховуючи мультизадачність і спрямованість на розвиток креативного мислення, вчителі поступово повертаються до популярних колись засобів наочності, синкретично поєднаних із інтерактивними методами і прийомами, у тому числі проектними технологіями. Метод кроссенсу за останні кілька років уже міцно укріпився в методологічній скарбниці сучасних учителів. Яскраві малюнки й образи, що складають основу ребусу, звертають на себе увагу, активізують пам’ять і процеси мислення, насамперед через свою форму квесту.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи P Мова та література > PN Література (Загальне) |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Користувач, що депонує: | Кафедра української і зарубіжної літератури |
Дата внесення: | 30 Січ 2020 14:30 |
Останні зміни: | 30 Січ 2020 14:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8570 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |