Каткова, Т. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами.Психолого-педагогічна корекція затримки психічного розвитку дітей дошкільного та молодшого шкільного віку. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)
Text
1-Каткова Т.А._монография-09.11.19.pdf Скачати (379kB) |
Резюме
В дослідженнях останніх років відмічається тривожна тенденція зростання кількості дітей з відхиленнями фізичного та психічного здоров’я, які зумовлюються біологічними, екологічними, соціально-психологічними та іншими чинниками, а також їх поєднанням. Значну частину серед цих дітей займають діти із затримками психічного розвитку (ЗПР), яких на фоні загального погіршення дитячого здоров’я стає дедалі більше.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 30 Січ 2020 09:34 |
Останні зміни: | 12 Жов 2021 10:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8557 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |