МДПУ репозиторій

The specifics of the perception of credit products of banking institutions by applicants for higher education

Shevchenko, S. V. та Ivanova, M. Y. (2020) The specifics of the perception of credit products of banking institutions by applicants for higher education. Ключові аспекти наукової діяльності - 2020: матеріали ХVІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9). с. 84-86.

[img] Text
2020-01-04-A4-tom-9-84-86.pdf

Скачати (291kB)

Резюме

For today's young people, money is a significant factor in comparing people, and having money leads to different behaviors that are associated with self-affirmation. Young people often regard money as the only means to secure their status in society or to perceive themselves, to change the image of "I". Entering economic life, young people often lack the necessary knowledge and skills, which can create serious problems. Therefore, in such a situation, effective economic education is important, which forms an adequate psychological response to economic phenomena among young people, especially in times of crisis, and the successful future of the individual, the country and the world as a whole depends on it.

Тип елементу : Стаття
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: С.В. Шевченко
Дата внесення: 13 Січ 2020 12:33
Останні зміни: 26 Жов 2021 20:47
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8458

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу