Горбань, С. та Придьма, А. (2019) Роль нестандартних уроків географії у сучасній школі. Актуальні проблеми вітчизняної науки: зб. статей студентів природничо-географічного факультету МДПУ імені Богдана Хмельницького. (2). с. 29-33.
Text
Горбань Д_Придьма А.pdf Скачати (752kB) |
Резюме
Нестандартні прийоми організації пізнавальної діяльності на уроці є потужним засобом активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів з географії, узагальнення та систематизація знань учнів, сприяє подоланню формалізму в знаннях учнів та розвитку пізнавального інтересу до предмету. Особливо місце в цьому займають дидактичні ігри.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Кафедра географії та туризму |
Дата внесення: | 09 Січ 2020 12:42 |
Останні зміни: | 09 Січ 2020 12:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8421 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |