МДПУ репозиторій

Роль нестандартних уроків географії у сучасній школі

Горбань, С. та Придьма, А. (2019) Роль нестандартних уроків географії у сучасній школі. Актуальні проблеми вітчизняної науки: зб. статей студентів природничо-географічного факультету МДПУ імені Богдана Хмельницького. (2). с. 29-33.

[img] Text
Горбань Д_Придьма А.pdf

Скачати (752kB)

Резюме

Нестандартні прийоми організації пізнавальної діяльності на уроці є потужним засобом активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів з географії, узагальнення та систематизація знань учнів, сприяє подоланню формалізму в знаннях учнів та розвитку пізнавального інтересу до предмету. Особливо місце в цьому займають дидактичні ігри.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Кафедра географії та туризму
Дата внесення: 09 Січ 2020 12:42
Останні зміни: 09 Січ 2020 12:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8421

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу