Логвіна-Бик, Т. А. та Мангуш, І. Ю. (2019) Формування дослідницьких вмінь у школярів при вивченні розділу "Рослини". Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку: Ч. 3 тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада. с. 22-26.
Text
Формування дослідницьких вмінь.pdf Скачати (582kB) |
Резюме
Навчання - це процес організації і управління засвоєння учнями системи знань про суспільство, природу, людину і розвиток на цій основі їх пізнавальних сил, наукового світогляду та позитивних людських якостей. Дослідницькі навички - це вміння побачити проблему, поставати питання, висувати гіпотези, або робити припущення, давати визначення термінам, систематизувати вміння та навички спостереження; виконувати експерименти, вміння робити висновки, вміння структурування матеріалу, вміння доводити та захищати свою точку зору.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 02 Січ 2020 13:50 |
Останні зміни: | 02 Січ 2020 13:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8395 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |