МДПУ репозиторій

Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах

Логвіна-Бик, Т. А. та Ревіна, Д. О. (2019) Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах. Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку. Ч. 3: тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада 2019 р.. с. 16-21.

[img] Text
Формування біологічного мислення.pdf

Скачати (708kB)

Резюме

В зв'язку з радикальною зміною методологічних парадигм вивчення природничих наук у навчальних закладах, вчителі та методисти з біології прийшли до висновку, що необхідно сформувати у учнів системне мислення про живу природу як середовище існування, а також стратегію поведінки сучасної людини в біосфері. Тому основна мета шкільної біологічної освіти - сформувати у учнів цілісну картину живої природи на основі емоційно-ціннісного ставлення до людей, природи, до світу взагалі. Це дає можливість розкрити перед учнями системність світу загалом та живої природи зокрема; висвітлити універсальність та різноманітність основних форм організації життя; довести положення про те, що природа є ієрархічною системою і кожний член ієрархії забезпечує зв'язки з системою.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Користувач, що депонує: Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства
Дата внесення: 02 Січ 2020 08:00
Останні зміни: 02 Січ 2020 08:00
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8387

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу