Логвіна-Бик, Т. А. та Ревіна, Д. О. (2019) Формування біологічного мислення при навчанні біології у загальноосвітніх закладах. Наука та освіта: досягнення та стратегії розвитку. Ч. 3: тези доп. XXII Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф., 04 листопада 2019 р.. с. 16-21.
Text
Формування біологічного мислення.pdf Скачати (708kB) |
Резюме
В зв'язку з радикальною зміною методологічних парадигм вивчення природничих наук у навчальних закладах, вчителі та методисти з біології прийшли до висновку, що необхідно сформувати у учнів системне мислення про живу природу як середовище існування, а також стратегію поведінки сучасної людини в біосфері. Тому основна мета шкільної біологічної освіти - сформувати у учнів цілісну картину живої природи на основі емоційно-ціннісного ставлення до людей, природи, до світу взагалі. Це дає можливість розкрити перед учнями системність світу загалом та живої природи зокрема; висвітлити універсальність та різноманітність основних форм організації життя; довести положення про те, що природа є ієрархічною системою і кожний член ієрархії забезпечує зв'язки з системою.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 02 Січ 2020 08:00 |
Останні зміни: | 02 Січ 2020 08:00 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8387 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |