МДПУ репозиторій

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості використання арт-терапевтичних технологій в процесі психологічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами

Варіна, Г. Б. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Особливості використання арт-терапевтичних технологій в процесі психологічного супроводу сімей, які виховують дітей з особливими потребами. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

[img] Text
Варіна.pdf

Скачати (793kB)

Резюме

У розділі описані інноваційні технології корекції дитячо-батьківських взаємовідносин у родині, де є дитина з особливими потребами; висвітлено принципи побудови арт-терапевтичної роботи з відповідними сім՚ями; представлено теоретичні і методичні аспекти використання казкотерапії, ізотерапії та пісочної терапії у кореційному процесі. Автором розглядається поняття «казкотерапії» як технології активізації когнітивних процесів учасників тренінгу. Пісочна терапія досліджується в контексті арт-терапії як невербальна форма корекції, де основний акцент робиться на творчому самовираженні дитини та батьків в процесі сумісної діяльності та розвитку сенсорного сприйняття. Ізотерапію (малюнкові техніки) описано як вид мистецтва, що удосконалює зорове сприймання, розвиває уміння спостерігати, аналізувати, запам’ятовувати. У дослідженні визначено базові чинники дії методів арт-терапії на розвиток особистості та інтеграцію у сучасне суспільство дітей з особливими потребами; розкрито теоретичні підходи щодо процесу соціалізації дитини. Основні теоретичні узагальнення і підібраний комплекс практичних пропозицій можуть використовуватись у професійній діяльності педагогів, психологів, соціальних працівників, батьків з дітьми, які переживають численні проблеми через обмеження функціональних можливостей.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 24 Груд 2019 06:41
Останні зміни: 12 Жов 2021 10:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8386

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу