Шевченко, Ю. В. та Меркулова, Н. В. (2019) Специфіка тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах, 1 (62). с. 143-146.
Text
31.pdf Скачати (258kB) |
Резюме
У статті розкрито проблему специфіки тьюторського супроводу в умовах закладу загальної середньої освіти. Відзначено, що в контексті модернізації системи освіти України, тьютор повинен спрямовувати свою професійно-педагогічну діяльність на реалізацію інноваційного змісту для поліпшення якості навчання учнів. Визначено, що результатом інноваційних процесів стає використання теоретичних і практичних нововведень, а також таких, що утворюються на межі теорії і практики тьюторського супроводу. Так, тьютор може виступати автором, дослідником, користувачем і пропагандистом інноваційних педагогічних технологій, теорій та концепцій.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 02 Січ 2020 09:54 |
Останні зміни: | 08 Жов 2020 11:28 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8378 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |