MDPU Repository

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я

Прокоф’єва, О. О. and Пономаренко, В. В. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (In Press)

WarningThere is a more recent version of this item available.
[img] Text
Олеся Олексіївна Прокоф.pdf - Draft Version
Restricted to Registered users only until 2020.

Download (292kB) | Request a copy

Abstract

Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмелсеними можливостями фізичного та/або психічного здоров'я є не лише відображ:енням часу, але й представляє собою ш,е один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з інвалідністю на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одерж:ання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем прож:ивання та створення необхідних умов для успішного навчання всіх без виключення дітей, незалеж:но від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей.

Item Type: Monograph (Project Report)
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Каткова Т. А. Каткова
Date Deposited: 24 Dec 2019 07:41
Last Modified: 24 Dec 2019 07:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8368

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item