Прокоф’єва, О. О. and Пономаренко, В. В. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Project Report. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (In Press)
Олеся Олексіївна Прокоф.pdf - Draft Version
Restricted to Registered users only
Download (292kB) | Request a copy
Abstract
Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмелсеними можливостями фізичного та/або психічного здоров'я є не лише відображ:енням часу, але й представляє собою ш,е один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з інвалідністю на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одерж:ання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем прож:ивання та створення необхідних умов для успішного навчання всіх без виключення дітей, незалеж:но від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей.
| Item Type: | Monograph (Project Report) |
|---|---|
| Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
| Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра психології |
| Depositing User: | Users 4413 not found. |
| Date Deposited: | 24 Dec 2019 07:41 |
| Last Modified: | 24 Dec 2019 07:41 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8368 |




