МДПУ репозиторій

Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я

Прокоф’єва, О. О. та Пономаренко, В. В. та Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
Олеся Олексіївна Прокоф.pdf - Проектна Версія
Restricted to Тільки зареєстровані користувачі until 2020.

Скачати (292kB) | Запит копії

Резюме

Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмелсеними можливостями фізичного та/або психічного здоров'я є не лише відображ:енням часу, але й представляє собою ш,е один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з інвалідністю на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одерж:ання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем прож:ивання та створення необхідних умов для успішного навчання всіх без виключення дітей, незалеж:но від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей.

Тип елементу : Монографія (Проектний звіт)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Користувач, що депонує: Користувачі 4413 не знайдено.
Дата внесення: 24 Груд 2019 07:41
Останні зміни: 24 Груд 2019 07:41
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8368

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу