Прокоф’єва, О. О. та Пономаренко, В. В. та Прокоф'єва, О. А. (2019) Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проектний звіт. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь. (У процесі публікації)
Доступна - більш нова версія цього елементу. |
Text
Олеся Олексіївна Прокоф.pdf - Проектна Версія Restricted to Тільки зареєстровані користувачі until 2020. Скачати (292kB) | Запит копії |
Резюме
Поширення в Україні процесу інклюзивного навчання дітей з обмелсеними можливостями фізичного та/або психічного здоров'я є не лише відображ:енням часу, але й представляє собою ш,е один крок до забезпечення повної реалізації прав дітей з інвалідністю на якісну освіту. Інклюзивна практика реалізує доступ до одерж:ання освіти в загальноосвітньому закладі за місцем прож:ивання та створення необхідних умов для успішного навчання всіх без виключення дітей, незалеж:но від їх індивідуальних особливостей, психічних та фізичних можливостей.
Тип елементу : | Монографія (Проектний звіт) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Користувач, що депонує: | Користувачі 4413 не знайдено. |
Дата внесення: | 24 Груд 2019 07:41 |
Останні зміни: | 24 Груд 2019 07:41 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8368 |
Доступні версії цього елементу
- Концептуалізація системи сімейно-орієнтованого психолого-педагогічного супроводу родини, яка виховує дитину з особливими потребами. Дослідження особливостей емпатично-толерантного ставлення батьків учнівського колективу до дітей з обмеженими можливостями здоров’я. (deposited 24 Груд 2019 07:41) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |