Доброжанова, Н. та Стотика, О. В. (2019) Формування креативності школярів-підлітків засобами джазу в музично-творчій діяльності. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 104-105.
Text
Доброжанова, Стотика.pdf Скачати (469kB) |
Резюме
Успішність формування креативності учнів-підлітків потребує побудови педагогічної моделі, в якій відображаються основні складові музично-творчої діяльності.Педагогічна модель формування креативності учнів-вокалістів визначається як схематичне відображення основних компонентів комплексного процесу музично-творчої діяльності.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 21 Груд 2019 11:16 |
Останні зміни: | 21 Груд 2019 11:16 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8353 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |