МДПУ репозиторій

Формування креативності школярів-підлітків засобами джазу в музично-творчій діяльності

Доброжанова, Н. та Стотика, О. В. (2019) Формування креативності школярів-підлітків засобами джазу в музично-творчій діяльності. Наука ІІІ тисячоліття: пошуки, проблеми, перспективи розвитку: матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф.. с. 104-105.

[img] Text
Доброжанова, Стотика.pdf

Скачати (469kB)

Резюме

Успішність формування креативності учнів-підлітків потребує побудови педагогічної моделі, в якій відображаються основні складові музично-творчої діяльності.Педагогічна модель формування креативності учнів-вокалістів визначається як схематичне відображення основних компонентів комплексного процесу музично-творчої діяльності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Користувач, що депонує: Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради
Дата внесення: 21 Груд 2019 11:16
Останні зміни: 21 Груд 2019 11:16
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8353

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу