МДПУ репозиторій

Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні

Біляєв, С. С. та Романішин, В. Ю. (2018) Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. с. 10-11.

[img] Text
Україна майбутнього Біляєв Романішин.pdf

Скачати (639kB)

Резюме

Сучасний процес становлення і розвитку малого підприємництва України ускладнений підвищеними комерційними ризиками і потребує вирішення великої кількості проблем, які значно знижують його економічну ефективність. Однією з таких проблем є складна взаємодія підприємств малого і великого бізнесу. Для підвищення ефективності малого підприємництва необхідні нові економічні механізми та способи ведення бізнесу. І одним із таких інноваційних інструментів розвитку бізнесу є франчайзинг.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HG Фінанси
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 17 Груд 2019 13:35
Останні зміни: 17 Груд 2019 13:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8282

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу