Біляєв, С. С. та Романішин, В. Ю. (2018) Франчайзинг як інноваційний інструмент розвитку ресторанного бізнесу в Україні. Україна майбутнього: перспективи інтеграції та інноваційного розвитку, 12-14 верес. 2018 р.. с. 10-11.
Text
Україна майбутнього Біляєв Романішин.pdf Скачати (639kB) |
Резюме
Сучасний процес становлення і розвитку малого підприємництва України ускладнений підвищеними комерційними ризиками і потребує вирішення великої кількості проблем, які значно знижують його економічну ефективність. Однією з таких проблем є складна взаємодія підприємств малого і великого бізнесу. Для підвищення ефективності малого підприємництва необхідні нові економічні механізми та способи ведення бізнесу. І одним із таких інноваційних інструментів розвитку бізнесу є франчайзинг.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HG Фінанси |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 17 Груд 2019 13:35 |
Останні зміни: | 17 Груд 2019 13:35 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8282 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |