Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). pp. 72-79.
Text
Стаття.pdf Download (287kB) |
Abstract
У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту- ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Depositing User: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Date Deposited: | 17 Dec 2019 09:55 |
Last Modified: | 17 Dec 2019 09:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251 |
Actions (login required)
View Item |