Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). с. 72-79.
Text
Стаття.pdf Скачати (287kB) |
Резюме
У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту- ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Користувач, що депонує: | Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу |
Дата внесення: | 17 Груд 2019 09:55 |
Останні зміни: | 17 Груд 2019 09:55 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |