MDPU Repository

Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій

Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). pp. 72-79.

[img] Text
Стаття.pdf

Download (287kB)

Abstract

У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту- ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.

Item Type: Article
Subjects: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Depositing User: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Date Deposited: 17 Dec 2019 09:55
Last Modified: 17 Dec 2019 09:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251

Actions (login required)

View Item View Item