МДПУ репозиторій

Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій

Марченко, О. А. (2015) Методологічні засади та стратегії формування брендів туристичних продуктів і послуг та здійснення брендингу туристичних організацій. Наукові праці Полтавської державної аграрної академії (1). с. 72-79.

[img] Text
Стаття.pdf

Скачати (287kB)

Резюме

У статті визначена актуальність формування брендів туристичних продуктів і послуг як конкурентних переваг туристичних підприємств в умовах нестабільності ту- ристичних ринків. Узагальнені сутнісні характеристики бренди, їх переваги та вплив на ціни, рекламу й залучення споживачів. Виявлений зв'язок між брендами та конкурентними перевагами туристичних підприємств. Обґрунтовані заходи їх брендингу. Визначені стратегії його здійснення та їх маркетингові переваги.

Тип елементу : Стаття
Теми: H Суспільні науки > HC Економічна історія і становище
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Користувач, що депонує: Кафедра економіки та готельно-ресторанного бізнесу
Дата внесення: 17 Груд 2019 09:55
Останні зміни: 17 Груд 2019 09:55
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8251

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу