Осадча, К. П. та Марчук, М. С. (2016) Аналіз понятійного апарату парадигми візуального програмування. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (16). с. 178-182. ISSN 2219-5203
Text
1407-2910-1-PB.pdf Скачати (785kB) |
Резюме
У статті на основі аналізу сучасних досліджень з візуального програмування узагальнено розуміння понять «візуальне програмування», «візуальне середовище», «візуальна мова програмування». Автори виділили три семантичні групи значень поняття «візуальне програмування»: створення програм за допомогою середовищ візуальної розробки; спосіб створення і проектування програм та систем шляхом маніпулювання графічними об'єктами (блоками чи елементами блок-схем); використання у процесі розробки програм візуальних мов програмування. Пропонується таке визначення візуального програмування – процес представлення програмних структур (алгоритмів і даних) за допомогою багатовимірних елементів (значків (ікон), форм, блоків) з використанням візуальної мови програмування. Ключові слова: візуальне програмування; мови візуального програмування; LabView, DRAKON
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 29 Лист 2016 06:25 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 12:57 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/823 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |