Надольська, Ю. А. та Вишнева-Ільїна, К. С. (2019) Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови. Проблеми розвитку, функціонування та методів викладання мов у полікультурному просторі: матеріали Студентського наук.-практ. он-лайн форуму, 22 листоп. 2019 р.. с. 53-56.
Text (Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови)
Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови.pdf - Прийнята Версія Скачати (108kB) |
Резюме
Нові підходи до вивчення німецької мови вимагають диференційного підходу до вибору змісту, креативних форм і методів навчання, і цьому, певною мірою, сприяє впровадження у навчально-виховний процес нестандартних форм проведення занять. Як відомо, навчальна інформація сприймається більш ефективно, коли подається у цікавій формі. Зміни видів завдань, уміле керування навчальним процесом сприяють розвитку креативних здібностей учнів на уроці, стимулюють у них пізнавальний інтерес та мотивують до вивчення німецької мови. Запорукою цьому виступає один із ефективних засобів підвищення мовної та письмової підготовки – нетрадиційний диктант.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра германської філології |
Дата внесення: | 16 Груд 2019 13:12 |
Останні зміни: | 16 Груд 2019 13:12 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8217 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |