Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови

Надольська, Ю. А. and Вишнева-Ільїна, К. С. (2019) Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови. Проблеми розвитку, функціонування та методів викладання мов у полікультурному просторі: матеріали Студентського наук.-практ. он-лайн форуму, 22 листоп. 2019 р.. pp. 53-56.

[thumbnail of Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови] Text (Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови)
Креативні форми роботи з диктантами на уроці з німецької мови.pdf - Accepted Version

Download (108kB)

Abstract

Нові підходи до вивчення німецької мови вимагають диференційного підходу до вибору змісту, креативних форм і методів навчання, і цьому, певною мірою, сприяє впровадження у навчально-виховний процес нестандартних форм проведення занять.
Як відомо, навчальна інформація сприймається більш ефективно, коли подається у цікавій формі. Зміни видів завдань, уміле керування навчальним процесом сприяють розвитку креативних здібностей учнів на уроці, стимулюють у них пізнавальний інтерес та мотивують до вивчення німецької мови. Запорукою цьому виступає один із ефективних засобів підвищення мовної та письмової підготовки – нетрадиційний диктант.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PD Германські мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Depositing User: Users 34 not found.
Date Deposited: 16 Dec 2019 13:12
Last Modified: 16 Dec 2019 13:12
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8217

Actions (login required)

View Item
View Item