Круглик, В. С. та Прядко, А. О. (2019) Застосування модулю Turtle у нестандартних завданнях з програмування мовою Python. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 172-174. ISSN 978-617-7566-82-2
Text
zb_2019_ITON (7).pdf Скачати (222kB) |
Резюме
У статті проаналізовано можливості модулю Turtle для програмування примітивної графіки. Описано програму, розроблену мовою Python, з використанням цього модулю для вирішення нестандартних завдань з програмування.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення W Бібліографія. Бібліотечні Науки. Інформаційні ресурси > ZA Інформаційні ресурси > ZA4050 Електронні інформаційні ресурси |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 13 Груд 2019 12:30 |
Останні зміни: | 13 Груд 2019 12:30 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8163 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |