МДПУ репозиторій

Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки

Брянцева, Ганна Володимирівна та Брянцев, Олександр Анатолійович (2019) Акмеологічний підхід у підготовці учителів до візуалізації навчальної інформації в процесі формування професійної компетентності бакалаврів в умовах професійно-практичної підготовки. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр. (11). с. 57-61. ISSN 978-617-7346-69-1

ПопередженняДоступна - більш нова версія цього елементу.
[img] Text
zb_2019_ITON (2).pdf

Скачати (276kB)

Резюме

У статті розглянуто акмеологічний підход в педагогічній освіті, аналізуються його перспективи у формуванні у майбутніх учителів уміння візуалізувати навчальний матеріал за проходження ними виробничої педагогічної практики зі спеціальності.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
N Образотворче мистецтво > N Образотворче мистецтво (Загальне). Фотографія
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 11 Груд 2019 12:25
Останні зміни: 11 Груд 2019 12:25
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8135

Доступні версії цього елементу

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу