МДПУ репозиторій

Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту

Мінкова , О. Ф. (2015) Мовні особливості публіцистичного рекламного тексту. Наукові записки Національного університету "Острозька академія" (56). с. 200-203.

[img] Text
NZ_Vyp_56-200-203.pdf

Скачати (363kB)

Резюме

У статті розглядаються мовні особливості, специфіка та основні вимоги до публіцистичного рекламного тексту

Тип елементу : Стаття
Теми: P Мова та література > P Філологія. Лінгвістика
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української мови
Користувач, що депонує: Кафедра української мови
Дата внесення: 23 Лист 2016 06:54
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/808

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу