МДПУ репозиторій

Формування принципу креативного підприємництва в сучасній Україні

Саржан, А. С. (2019) Формування принципу креативного підприємництва в сучасній Україні. In: Становлення механізму публічного управління розвитком територій як пріоритет державної політики децентралізації, 28-29, Житомир.

[img] Text
zbirnik28112019-532-534.pdf

Скачати (429kB)

Резюме

Особливості формування світоглядних цінностей креативних підприємців в умовах глобальних викликів сучасного світу передбачає інтеграцію різних економічних, філософських, соціологічних, культурологічних концепцій. Це і інформаційний менеджмент, і комунікаційний менеджмент, і інноваційний менеджмент, і креативна економіка, і управління інтелектуальною власністю, і комунікативне право, і сучасні форми організації, і практична філософія, які швидко вплітають в себе сучасні теорії і практики як педагогічного, так і сучасного менеджменту, в основі якого культура управління, управління знаннями, управління підготовкою висококваліфікованих спеціалістів, які будуть конкурентоспроможними на міжнародній арені.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне)
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 26 Лист 2019 09:11
Останні зміни: 02 Груд 2019 10:11
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8075

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу