Саржан, А. С. (2019) Формування принципу креативного підприємництва в сучасній Україні. In: Становлення механізму публічного управління розвитком територій як пріоритет державної політики децентралізації, 28-29, Житомир.
Text
zbirnik28112019-532-534.pdf Скачати (429kB) |
Резюме
Особливості формування світоглядних цінностей креативних підприємців в умовах глобальних викликів сучасного світу передбачає інтеграцію різних економічних, філософських, соціологічних, культурологічних концепцій. Це і інформаційний менеджмент, і комунікаційний менеджмент, і інноваційний менеджмент, і креативна економіка, і управління інтелектуальною власністю, і комунікативне право, і сучасні форми організації, і практична філософія, які швидко вплітають в себе сучасні теорії і практики як педагогічного, так і сучасного менеджменту, в основі якого культура управління, управління знаннями, управління підготовкою висококваліфікованих спеціалістів, які будуть конкурентоспроможними на міжнародній арені.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | H Суспільні науки > H Суспільні науки (Загальне) |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 26 Лист 2019 09:11 |
Останні зміни: | 02 Груд 2019 10:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8075 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |