МДПУ репозиторій

Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології

Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). с. 192-196.

[img] Text
infobook-192-196.pdf

Скачати (85kB)

Резюме

Базуючись на принципі використання проблемної графіки, модельно-символічна технологія сприяє активізації самостійної пізнавальної діяльності не тільки на перших двох-інформаційно- рецепторному та репродуктивному – рівнях, а й на третьому – творчому рівні. Але, як вказує досвід впровадження даної технології в про- цес навчання, зокрема вивчення комп’ютерних наук [1, с. 26], використання проблемної символіки потребує переосмислення організаційних форм навчання, зокрема таких як практична ро- бота. Саме необхідність удосконалення змісту, методів та форм проведення практичних робіт з інформатики у вищій школі в умовах впровадження модельно-символічної технології і визна- чила напрямок нашого дослідження.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Науковий відділ
Дата внесення: 29 Груд 2016 10:02
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/804

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу