Прийма, Сергій (2002) Організація практичних робіт з інформатики в умовах впровадження модельно-символьної технології. Теорія та методика навчання математики, фізики, інформатики. В 3-х т. Т. 3: зб. наук. пр. (2). с. 192-196.
Text
infobook-192-196.pdf Скачати (85kB) |
Резюме
Базуючись на принципі використання проблемної графіки, модельно-символічна технологія сприяє активізації самостійної пізнавальної діяльності не тільки на перших двох-інформаційно- рецепторному та репродуктивному – рівнях, а й на третьому – творчому рівні. Але, як вказує досвід впровадження даної технології в про- цес навчання, зокрема вивчення комп’ютерних наук [1, с. 26], використання проблемної символіки потребує переосмислення організаційних форм навчання, зокрема таких як практична ро- бота. Саме необхідність удосконалення змісту, методів та форм проведення практичних робіт з інформатики у вищій школі в умовах впровадження модельно-символічної технології і визна- чила напрямок нашого дослідження.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 29 Груд 2016 10:02 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/804 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |