Надольська, Ю. А. and Шелудько, Д. (2019) Пісня як засіб дидактичної гри при вивченні лексики на уроці з німецької мови. Актуальні питання філологічних наук: наукові дискусії: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., (м. Одеса, 27-28 вересня 2019 р.). pp. 122-123.
Надольська_тези .pdf - Published Version
Download (136kB)
Abstract
Одним із завдань сучасної школи та педагога є формування у школярів загальнонавчальних умінь і навичок, забезпечення пізнавальних інтересів та подальшого їх удосконалення. Сучасний учитель мусить уникати вербального типу навчання, що є на сьогодні переважальним, орієнтуючись більше на активні та інтерактивні методи, технології навчання, які базуються на компетентісному підході при вивченні іноземної мови.
| Item Type: | Article |
|---|---|
| Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта P Мова та література > PD Германські мови |
| Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
| Depositing User: | Unnamed user with email angl_fil_mdpu@ukr.net |
| Date Deposited: | 27 Nov 2019 09:22 |
| Last Modified: | 23 Dec 2019 09:35 |
| URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8012 |




