Крамаренко, Р. (2014) Результати педагогічного експерименту із використання кімнатних рослин. Студентський меридіан (13). с. 13-14.
Text
Результати педагогічного експерименту.pdf Скачати (570kB) |
Резюме
Завданням роботи було визначення педагогічної ефективності розробленої нами методики використання кімнатних рослин у позакласній роботі з біології. Для цього було проведено психолого-пєдагогічний експеримент у школі, в ході якого ми з'ясовували, як впливає залучення учнів поза класом до проведення дослідів з кімнатними рослинами, їх участь у роботі гуртка «Кімнатне квітникарство» й у проведенні позакласного заходу «Світ кімнатних рослин», щоб з'ясувати рівень їхніх знань із ботаніки. До педагогічного експерименту були залучені учні 7-А і 7-Б класів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1603 Середня освіта. Вищі школи |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 08 Лист 2019 13:13 |
Останні зміни: | 08 Лист 2019 13:13 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7919 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |