Логвіна-Бик, Т. А. (2017) Створення квітників як шлях до формування біологічного мислення. Сучасний світ як результат антропогенної діяльності: зб. матеріалів Всеукр. наук. інтернет-конф. з міжнар. участю, 10-12 жовтня 2017 року. с. 139-141.
Text
Створення квітників.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
В умовах гуманізації біологічної освіти, компетентнісного підходу до навчання школярів та світоглядних орієнтирів, пріоритет надається не тільки науковим знанням і оволодінню ними на теоретичному рівні пізнання, але і потребує більш глибокого засвоєння основ біології та використання теоретичних знань в практичній діяльності, що відповідає формуванню компетентностей уміння вчитися впродовж життя, ініціативності, підприємливості, вміння працювати в команді, використання надбань біологічної науки для добробуту людини і безпеки довкілля, екологічній грамотності, створення екологічних проектів.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) Q Наука > QK Ботаніка |
Підрозділи: | Хіміко-біологічний факультет > Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Користувач, що депонує: | Кафедра ботаніки і садово-паркового господарства |
Дата внесення: | 05 Лист 2019 09:54 |
Останні зміни: | 05 Лист 2019 09:54 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7917 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |