Шутов, Д. О. (2019) Діяльність вчителя історії профільної школи як суб’єкта освітніх процесів в контексті ідей толерантності та гуманізму – актуальних принципів сучасного цифрового суспільства. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.
Text
1. Секція Філософія!-99-102 (1).pdf Скачати (465kB) |
Резюме
Система освіти є дзеркальним відображенням цивілізаційного розвитку суспільства. На нашу думку освіта повинна бути першопричиною якісного розвитку соціуму, а не його пасивним результатом, відбиваючи так зване «суспільне замовлення», так би мовити йдучи за запитом, а не формуючи його. Історичний досвід доводить, що саме наука в її істинному розумінні стала символом динамічного прогресу людства починаючи лише з XIX століття, а не наслідком його попередніх інтелектуальних спроб і помилок.
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття) |
---|---|
Теми: | B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне) |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | Depositor |
Дата внесення: | 16 Жов 2019 12:13 |
Останні зміни: | 23 Жов 2019 07:59 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7803 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |