МДПУ репозиторій

Діяльність вчителя історії профільної школи як суб’єкта освітніх процесів в контексті ідей толерантності та гуманізму – актуальних принципів сучасного цифрового суспільства

Шутов, Д. О. (2019) Діяльність вчителя історії профільної школи як суб’єкта освітніх процесів в контексті ідей толерантності та гуманізму – актуальних принципів сучасного цифрового суспільства. In: Всеукраїнська науково-практична конференція «Публічне управління в системі координат: демократія, децентралізація, місцеве самоврядування», 18, Мелітополь.

[img] Text
1. Секція Філософія!-99-102 (1).pdf

Скачати (465kB)

Резюме

Система освіти є дзеркальним відображенням цивілізаційного розвитку суспільства. На нашу думку освіта повинна бути першопричиною якісного розвитку соціуму, а не його пасивним результатом, відбиваючи так зване «суспільне замовлення», так би мовити йдучи за запитом, а не формуючи його. Історичний досвід доводить, що саме наука в її істинному розумінні стала символом динамічного прогресу людства починаючи лише з XIX століття, а не наслідком його попередніх інтелектуальних спроб і помилок.

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Стаття)
Теми: B Філософія. Психологія. Релігія > B Філософія (Загальне)
Підрозділи: Учасники-партнери репозиторію МДПУ
Користувач, що депонує: Depositor
Дата внесення: 16 Жов 2019 12:13
Останні зміни: 23 Жов 2019 07:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7803

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу