Прийма, Сергій (2012) Основні етапи розробки комп’ютерних онтологій відкритої освітньої системи дорослих. Вісник Луганського національного університету ім. Тараса Шевченка. Педагогічні науки. Том II, 15 (250). pp. 60-68. ISSN 2227-2844
Text
vlup_2012_15(2)__10.pdf Download (160kB) |
Abstract
У публікації зроблена спроба сформувати цілісне уявлення про значення комп’ютерних онтологій, процес їх розробки та потенціал при побудові відкритих освітніх систем дорослих. Показано, що комп’ютерні онтології є ефективним засобом забезпечення семантичної інтерпорабельності відкритих освітніх систем дорослих. Ключові слова: відкрита освітня система, програмний агент, веб-сервіс, агентний онтологічний підхід, комп’ютерна онтологія.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Науковий відділ |
Date Deposited: | 14 Nov 2016 12:55 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/778 |
Actions (login required)
View Item |